Editura UPG Ploieşti
     
    

1. Despre noi
2. Regulamente
3. Publicații tipărite
     Ştiinţe economice
         Asigurarea calităţii
         Economie
         Finanţe
     Ştiinţe fundamentale
     Ştiinţe inginereşti
     Ştiinţe socio-umane
     Ştiinţele educaţiei
     Filologie
4. Publicații electronice
5. Colecții
6. Buletine / Jurnale / Reviste știinţifice
7. Modalități de distribuire și comercializare
8. Târgul de Carte Gaudeamus Radio România, 17-21 noiembrie 2021, exclusiv online

Home : 3. Publicații tipărite : Ştiinţe economice : Economie :

Tehnici Promoţionale. Proiectarea şi implementarea programelor promoţionale
măreşte...

Tehnici Promoţionale. Proiectarea şi implementarea programelor promoţionale

(29 vote(s))

Autor(i): Augustin Mitu
An apariţie: 2008
Număr pagini: 343
ISBN: (13)978-973-719-225-7

Pe stoc: nu


“Tehnici promoţionale” a permis autorului reliefarea unor concluzii importante legate de proiectarea şi implementarea programelor promoţionale.

Lucrarea elaborată a încercat să aducă în atenţia specialiştilor o modalitate integratoare de abordare a politicii promoţionale, însistându-se pe avantajele ancorării politicii promoţionale în contextul ansamblului activităţilor de marketing, aspect uneori ignorat de practica de profil.

Cuprins

  1. Strategia promoţională – componentă a strategiei de piaţă a organizaţiei moderne
  2. Rolul programului promoţional în fundamentarea şi implementarea strategiilor de piaţă
  3. Aspecte metodologice ale proiectării unui program promoţional
  4. Planificarea media – componentă fundamentală a strategiei promoţionale
  5. Aspecte practice privind proiectarea şi implementarea programelor promoţionale
  6. Măsurarea performanţelor programelor promoţionale – element esenţial al evaluării implementării acestora
  7. Limite ale proiectării şi implementării programelor promoţionale
Excelentă
Bună
Medie
Slabă
Foarte slabă

 

Copyright © Editura UPG Ploieşti. All rights reserved.