“Tehnici promoţionale” a permis autorului reliefarea unor concluzii importante legate de proiectarea şi implementarea programelor promoţionale.
Lucrarea elaborată a încercat să aducă în atenţia specialiştilor o modalitate integratoare de abordare a politicii promoţionale, însistându-se pe avantajele ancorării politicii promoţionale în contextul ansamblului activităţilor de marketing, aspect uneori ignorat de practica de profil.
Cuprins
- Strategia promoţională – componentă a strategiei de piaţă a organizaţiei moderne
- Rolul programului promoţional în fundamentarea şi implementarea strategiilor de piaţă
- Aspecte metodologice ale proiectării unui program promoţional
- Planificarea media – componentă fundamentală a strategiei promoţionale
- Aspecte practice privind proiectarea şi implementarea programelor promoţionale
- Măsurarea performanţelor programelor promoţionale – element esenţial al evaluării implementării acestora
- Limite ale proiectării şi implementării programelor promoţionale
|
|