Editura UPG Ploieşti
     
    

1. Despre noi
2. Regulamente
3. Publicații tipărite
     Ştiinţe economice
     Ştiinţe fundamentale
     Ştiinţe inginereşti
     Ştiinţe socio-umane
     Ştiinţele educaţiei
     Filologie
         Cărți
             Lista completă a cărților publicate, domeniul filologie (2015-2020)
         Colecții / serii tematice
         Modalități de distribuire / comercializare
         Reviste științifice
4. Publicații electronice
5. Colecții
6. Buletine / Jurnale / Reviste știinţifice
7. Modalități de distribuire și comercializare
8. Târgul de Carte Gaudeamus Radio România, 17-21 noiembrie 2021, exclusiv online

Home : 3. Publicații tipărite : Filologie : Cărți :

(2008) Discursul televizual. Între cooperare şi polemică
măreşte...

(2008) Discursul televizual. Între cooperare şi polemică

(4 vote(s))

Autor(i): Mariana Steluţa Coculescu
Preţ: RON 16.00
An apariţie: 2008
Număr pagini: 218
ISBN: 978-973-719-220-2

Pe stoc: da


Lucrarea de faţă tratează o temă de maximă actualitate în societatea contemporană şi anume comunicarea prin discursul televizual. Folosită ca mijloc de comunicare privilegiat, televiziunea funcţionează conform unui principiu care presupune adecvarea discursului său la aşteptările publicului consumator. Astfel, discursul mediei televizuale este produsul construit în comun de cele două instanţe: de emisie şi de recepţie.

Perspectiva din care vom aborda mesajul televizual se înscrie în domeniul pragmaticii discursive: ne va interesa intercondiţionarea dintre limbă şi contextul în care este ea folosită, precum şi modul în care contextul îşi lasă urmele în şirul lingvistic de ocurenţe.

Cuprins

  1. Cadrul teoretic
  2. Comunicarea în spaţiul public
  3. Contractul de comunicare televizuală
  4. Cele două medieri ale enunţării televizuale
  5. Sfera cuvântului
  6. Sfera relaţiilor
  7. Sfera argumentării
Excelentă
Bună
Medie
Slabă
Foarte slabă

 

Copyright © Editura UPG Ploieşti. All rights reserved.