|
[prev] [1-5] ... [21-25] [26-30] [31-35] [36-40] [41-45] [46-50] [51-55] [56-60] [61-61] [next] [show all]
mai multe informaţii...
|
|
|
Preţ: RON 15.00
|
Dacă modernitatea a stat sub semnul unităţii (natura umană, identificată cu raţiunea, a fost utilizată pentru crearea alterităţii), postmodernitatea a stat sub semnul diferenţelor (umanitatea a fost preocupată esenţialmente de luminarea, câteodată inventarea, diferenţelor). Aşa cum în modernitate şcoala a reprezentat câmpul central de cultivare a unităţii (a raţiunii şi autonomiei), în postmodernitate şcoala a reprezentat câmpul de înfruntare şi confruntare a diferenţelor (de legitimare a acestora şi de legitimare în numele acestora). Între Kant şi Derrida, şcoala, credem noi, trebuie să gestioneze echilibrul între unitate şi diferenţe.
În acest context educațional, organizatorii conferinței și-au propus să creeze un cadru de reflecție pentru profesorii din învățământul preuniversitar, pentru specialiștii din domeniul științele educației, privind reconfirmarea și valorizarea rolului școlii și al educației în general.
Volumul de față cuprinde cercetările teoretice și practice prezentate în cadrul Conferinței Internaționale "GESTIONAREA DIFERENȚELOR: O PROVOCARE A LUMII CONTEMPORANE", organizată în perioada 28-29 iunie 2019 de către Departamentul Științele Educației și Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic din Universitatea Petrol-Gaze din Ploiești, în colaborare cu Alianța Franceză din Ploiești și Institutul Francez din București, sub înaltul patronaj al Ambasadei Franței în România.
Cele patru părți ale volumului corespund secțiunilor conferinței:
-
Secțiunea 1. Limba și literatura franceză. Didactică franceză
-
Secțiunea 2. Limba și literatura engleză. Didactică engleză
-
Secțiunea 3. Limba și literatura română. Didactică română
-
Secțiunea 4. Probleme generale ale educației în învățământul preuniversitar
|
|
|
mai multe informaţii...
|
|
|
Preţ: RON 15.00
|
Lucrarea este structurată în trei capitole cuprinzătoare, oferind o analiză profundă și complexă a temei alese, după cum urmează:
Primul capitol studiază raportul dintre literatură și antropologie ca punct de plecare al demersului analitic privitot la semnificațiile conceptelor de identitate și alteritate și la relațiile dintre ele.
Capitolul al doilea explorează noțiunea de identitate, efectuând apropieri subtile între romanele comentate, în timp ce capitolul al treilea descoperă variate ipostaze ale alterității, remarcându-se printre altele, analiza dedicată alterității textuale.
|
|
|
mai multe informaţii...
|
|
|
Preţ: RON 15.00
|
Volumul cuprinde lucrările celei de a III-a ediții a Sesiunii naționale de comunicări științifice studențești, Confluențe etnologice, estetice, literare și lingvistice. Epos și Pathos, desfășurată la Ploiești între 27 și 28 aprilie 2018 la care au participat studenți, masteranzi și doctoranzi de la universități de prestigiu din țară, alături de studenți de la Anul pregătitor și studenți de la ciclurile de licență și masterat înmatriculați la Universitatea Petrol-Gaze din Ploiești. Lucrările acoperă o tematică variată cum ar fi Etnologie și Studii culturale, Literatură română, Literatură comparată, Literatură engleză, Literatură franceză, Estetică, filozofie și comunicare sau Lingvistică franceză și se disting prin creativitate, demers științific solid, și o bibliografie atent selectată.
|
|
|
mai multe informaţii...
|
|
|
Preţ: RON 18.00
|
Scopul cărţii este de a analiza şi a determina din perspectivă interdisciplinară, în ce măsură modelul medical de recuperare a corpului fizic poate fi aplicat corpului non-fizic şi conduce la o recuperare, o re-gândire, şi re-considerare a corpului socio-cultural, politic, economic şi moral.
|
|
|
mai multe informaţii...
|
|
|
Preţ: RON 15.00
|
Volumul cuprinde o selecție a lucrărilor prezentate în cadrul Conferinței Internaționale, Predarea, receptarea și evaluarea limbii române ca limbă străină. Dimensiune a interculturalității, ediția a II-a, eveniment desfășurat în data de 13 iulie 2018 la Universitatea Petrol-Gaze din Ploiești, în organizarea Departamentului de Filologie, din cadrul Facultății de Litere și Științe. Volumul reunește articole elaborate de cadre didactice și cercetători de la Universitatea din Ankara, de la Filozofska Fakulteta Ljubliana, de la Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iași, de la Universitatea din Pitești și de la instituțai gazdă. Autorii propun diverse abordări ale limbii române ca limbă străină, respectiv din perspectivă comunicațională, didactică, pragmatică, interdisciplinară și comparatistă.
|
|
|
[prev] [1-5] ... [21-25] [26-30] [31-35] [36-40] [41-45] [46-50] [51-55] [56-60] [61-61] [next] [show all]
|